Releaser V.20

Är lite osäker på releasedagen för det här spelet. Jag har fått indikationer på att spelet kommer komma en vecka senare eller så är det bara Limited Edition som vanligt blir försenad, för den vanliga releasen hittar jag på fredag så jag hoppas att det släpps denna vecka.


Red Dead Redemption
Xbox 360, PS3 - 21 Maj (28 Maj?)
Finns att köpa på CD WOW! för 459kr

 

Emil: Om datumet stämmer så är det fest. För mig är det här den första verkliga uppföljaren på Gunsmoke. Fy fan vad underbart. Finns mängder av klipp från det här spelet här på bloggen och om du missat dom så har du en upplevelse att se fram emot. Äntligen för fan, ÄNTLIGEN!

 

Joakim: Lär ju vara hur grymt som helst.

Trailer #1 #2 #3

Kommentarer
Postat av: Mattias // Onlajn.se

Oh! Gunsmoke! DET var länge sen!



RDR kommer bli en riktig fest, blir det PS3 eller 360 versionen? För min del blir det PS3-versionen

2010-05-17 @ 22:44:41
URL: http://www.onlajn.se
Postat av: Joakim

Jag är ps3-lös, så det blir boxversionen för min del.

2010-05-18 @ 21:31:05
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails