Trailer, trailer och en trailer

Jag vet inte varför men jag gillar att titta på trailers. Här i dagarna har det kommit en hel del nya trailers. Jag tar dom som jag finner mest intressanta.



Red Dead Redemption


Man kan ju inte annat än att älska det här kommande spelet från rockstars. Vissa säger att det är GTA IV i vilda västern. Det ser grymt lovade ut och här kommer en ny trailer som visar lite ifrån vapenarsenalen.

 

Excitebike World Challenge


Det här är ett kommande Wiiware spel. Men som trailern visar så är det ett nyretro spel. En trailer som jag fick en massa gamla barndomsvibbar ifrån.

 

 

 

 

Vanquish

 

Det här är en splitterny trailer från spelet som nyligen utannonserades. Trailern säger inte så mycket men det är härliga Shinji Mikami som producerar det. Mannen ligger bakom bland annat Resident Evil.

 

 

/ Emil


Kommentarer
Postat av: Sten Hård

tack som fan för detta inlägg, klart man ska testa red dead redemption, verkar asballt! någon info om när det kommer?

2010-02-01 @ 14:30:56
Postat av: Emil

Det finns ett officiellt release datum på det spelet. Spelet släpps den 30:e april om allt går som det skall

2010-02-01 @ 18:10:50
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Erik

Det där kommer man ihåg från sitt gammla nintendo sspel... (:

2010-11-10 @ 10:46:48
Postat av: Emil

Kul att du kommentera i en sån här gammal post. Det uppskattas

2010-11-10 @ 17:51:39
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails