Death Row Diner


I Death Row Diner styr du en riktig hårding till fängelse-mattant i ett så kallat time management-spel likt Diner Dash som går ut på att du har kontroll över mattanten och ska se till att servera intagna mat, plocka undan deras disk, bryta upp slagsmål, serverera påbackning och moppa upp blod om det är så att du tagit för lång tid på dig och fångarna flippat ut och spöat på varandra av ren hungersaggression - vilket inte ses med blida ögon av fångvaktarna.


Lite titt som tätt kommer fängelsechefen på besök tillsammans med beväpnade vakter och han är en riktig köttfrossare. På dessa banor blir det extra viktigt att hålla fångarna lugna - minsta slagsmål leder till dödsskjutningar. Tiden går och du har tre chanser på dig innan det blir game over.

Som ett casual time management-spel levererar den rent presentationsmässigt med den coola hårdingtanten, trevlig musik och mycket blod. Gillar du den här typen av spel är Death Row Diner ett bra tips för den som vill döda tid med ett flashspel och utmana sig själv.

Spela Death Row Diner här

/Joakim
Relaterat:
Stand o food - Gratis Iphonespel för svenskar




Kommentarer
Postat av: Kew Alex

Jag fick riktigt lust att ha med er i min serie någon dag och samtidigt göra reklam för eran blogg! :)

Checka min serie: http://KewAndAlexis.bilddagboken.se/

Den kanske inte är rik på bevakare, men har snart 200 och är rätt nöjd med det so far :) Hade fler förut innan jag tog en paus från serien några månader! xD

Vad sägs? :)

//Kew Alex (kontakt: MightyDiscoKing.bilddagboken.se / [email protected])

2010-10-03 @ 12:49:38
URL: http://MightyDiscoKing.bilddagboken.se
Postat av: Joakim

Hm, fattar inte riktigt till hundra procent vad du är ute efter, men exponera gärna vår blogg om du vill det. Då blir vi bara glada.

2010-10-03 @ 12:51:12
URL: http://spelbröderna.se
Postat av: Kew Alex

Jo, jag menar att ni får vara med i min webbserie Kew & Alexis, en tecknad serie som jag ritar. Några av BDB-crewet är med också, dom älskar serien :) Så jag tänkte att jag ritar av era Xbox 360-avatars och har med er i min serie för en dag! :) Och samtidigt länkar jag till eran blogg så får dom som kollar min serie kolla in eran blogg, och det är snart 200 stycken så kanske några stycken kollar! :)

2010-10-03 @ 14:06:24
URL: http://MightyDiscoKing.bilddagboken.se
Postat av: Stan

Go go go! De här två tokarna är landets mest militanta och utflippade gamers. Har följt bloggen i ett halvår snart. Dom förtjänar det! :)

2010-10-03 @ 14:11:52
Postat av: Kew Alex

Då gör jag en serie! :)

2010-10-03 @ 15:51:17
URL: http://MightyDiscoKing.bilddagboken.se
Postat av: Joakim

Oj, oj! Ascoolt är ordet! Jag var lite stressad och allmänt disträ när jag svarade på ditt tidigare inlägg och kollade bara in ditt place som absolut hastighast och lyckades inte skapa mig en ordentligt bild av vad som pågick innan jag skrev mitt inlägg och började röra på mig. Nu är jag hemma igen, fattar poängen och blir riktigt glad. Kör på, liksom! Det är bra för oss, dessutom grymt att bli förevigad i en stripp och dessutom bra för dig då vi självfallet exponerar dig här. Win-win-win, liksom. :)



Ascoolt var ordet.



@Stan: Du ska ha TACK SOM FAN! Du anar inte hur glad jag blir.:)

2010-10-03 @ 18:56:14
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails