THQ följer i Ubisoft- och EAs spår och tar betalt för onlineläge

Bollen är satt i rullning. THQ har enligt Destructoid meddelat att man kommer ha en avgift á $5 för tillgång till onlineläget i UFC Undisputed 2010 om man köpt spelet begagnat. THQ följer alltså i EA:s spår och levererar en hadouken mot begagnathandeln med tv-spel.

Om jag nu i framtiden ska behöva betala fem till tio dollar för tillgång till onlineplay, så ställer jag mig frågan: Varför betalar jag för live? Jag trodde det var onlineacess...



/Joakim

Relaterat:

Ubisoft planerar följa i EA:s spår

DLC: Vilken plåga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails