Alan Wake: Bright Falls

Jag är lite besviken. Inte på spelet för det har jag inte hunnit spela ännu. Orsaken till det är att jag inte fått det ännu. Jag hade förbokat på spelbutiken och dom skickade spelet den tolfte enligt deras uppgifter så då kan man ju undar vart mitt spel är. Vart fan är mitt spel? Jag får nöja mig med dom här 6 episoderna som släpptes inför releasen av Alan Wake. Men vart fan är mitt spel? Vet inte om jag ska vara sur på spelbutiken eller posten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/Emil

 

Edit: Spelet anlände idag och det var posten som hade dröjt med spelet i 3 dagar efter en mail konversation med spelbutiken. 2010-05-20


Kommentarer
Postat av: Joakim

Vafalls!? Den tolfte!? Här har vi alltså ytterligare ett företag att hata! Om det nu råkar vara postens fel så går allt tillbaka till normalstatus, eftersom alla redan hatar posten.

2010-05-18 @ 21:14:56
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: protest

Jag lider med dig, men gör som jag. Koppla in xboxläsaren till datorn och tryck på en knapp, sen laddar du hem spelet och lägger på en skiva.

2010-05-19 @ 16:30:29
Postat av: Emil

Nu är det så att jag inte har en sådan ångest att jag behöver begå ett brott för att kunna spela spelet.



Så länge jag har råd så kommer jag köpa mina spel.

2010-05-19 @ 18:04:12
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: protest

Jo jag menar det, jag äger numera själv ett orginal av Alan Wake tråkigt bara att man inte ska kunna lita på Webhallen. Jag har tyckt att dom varit bra tidigare men nu vågar man väl inte boka spela av dom längre.

2010-05-19 @ 18:59:44
Postat av: protest

Nu inser jag ju att det inte bara är Webhallen ni har haft problem med utan även Spelbutiken i detta fall. Jag följer gärna med er om ni ska ut och demonstrera någon mer gång asg :D

2010-05-19 @ 19:13:23
Postat av: Emil

Jag tycker man ska stöda spelbranschen så gott det går. Visst har man inte helt rent mjöl i påsen själv alltid =)



Tror mer på att det är posten som strular med spelet och inte själva Spelbutiken. Men det är drygt som satan.



Handlingskraften i en demonstration och organisation lämnar jag till min broder

2010-05-19 @ 20:13:04
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails