Veckans spelnyheter - beta

Sömnlös. Angst! Så den här kommer ett par timmar tidigare än planerat:

Överlag kan man säga att vi har ambitioner på den här bloggen. Hur det yttrar sig visar sig stegivs. Det är babysteps vi snackar här. Det här är mitt andra videoinlägg. Det tog mycket längre tid än vad jag hade tänkt mig och överföring till youtube försämrade slutresultat mer än vad jag föreställt mig. Mitt första kravlande försök...

Spelbröderna presenterar: Veckan spelnyheter (beta)





Spelbröderna presenterar... veckans spelnyheter. Beta.

Utrustning: Headset á 99kr.

Om intresse existerar får man möjligtvis investera i lite bättre utrustning.

Lite allmänna reflektioner skulle uppskattas.

Överlag medveten om samtliga brister i videon, rörliga bilder och bättre kvalité, editering, ljud osv...


...men på eller av? Go eller no go?



/Joakim

Kommentarer
Postat av: Maui wowie

Helt klart GO! feet berättarröst :D två stora tummar upp!



volymen blir lägre o lägre ju längre in på podcasten man kommer :S

2010-06-07 @ 10:52:54
Postat av: Stew

Är det komplimanger du fiskar efter? Du borde bli speaker av något slag. Go!

2010-06-07 @ 12:05:27
Postat av: Robin

Bra grejer, dock kan jag föreställa mig att det är extremt tidskrävande...förutom bristerna du själv tog upp, så var slutbilden i videon det enda dåliga.



Då det ger mig flashbacks från en tid då man jobbade som en slav på det bygget. Men tummen upp i vilket fall.

2010-06-07 @ 12:53:14
URL: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Terror

GO GO GO! :)

2010-06-07 @ 16:43:44
Postat av: Joakim

Tackartackartackar!



@Robin: lol... ;) jadu, det tog verkligen tid



@Maui wowie: Jo, jag är medveten om det. Timmarna gick och timmarna gick, och Joakim blev tröttare och tröttare. Till slut gick jag med den sista delen av den inspelning, trots att ljudet sjunker som en bomb. Är överlag tämligen självkritisk av mig, vilket gör att jag hade kunnat sitta i flera dagar med bara det där klippet, men eftersom det är en beta kändes det tämligen onödigt. Man har ju tyvärr annat skit man måste pyssla med, som jobb och... jobb.. och öl.



@Stew: Haha.. FEED ME!

2010-06-07 @ 17:57:27
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails