Releaser V.9

Battlefield - Bad Company 2
Xbox 360, PS3, PC - 4 Mars

 

Emil: Dice-utvecklade Bad Company 2 släpps och det ser ju grymt ut. Har inte haft tid till att lira demot någonting pga alla andra stortitlar som har släppts i år. Kommer titta närmare på det här när priset går ner och min hög av ospelade spel går ner till en liten mindre kvantitet. Men vad man läst om det här och vad man ser på gameplay clip så är det här typ bättre än Modern Warfare 2. Skönt att se att vi i Sverige kan fan göra spel.

 

Joakim: Det här borde vara givet att spana in.

 

 

 


 

 

Supreme Commander 2

PC - 4 Mars

Xbox 360 - 18 Mars

 

 

Emil: Strategi är alltid strategi. Älskar man RTS så älskar man RTS. Jag älskar RTS och måste därför självklart spela det här spelet även fast själva gameplayet inte ser så jävla märkvärdigt ut. Den här genren har mycket skit och den här ligger nog närmare det än lyckat. En bra uppvärmning inför det stora RTS spelet i år...vilket? Men vafan självklart är det STARCRAFT 2!

 

Joakim: Mmmmm... StarCraft....

 

 


 

 

Den här veckan har inte så mycket mer att erbjuda i nya spel. Lite skönt tycker jag så man kanske hinner beta av lite av andra spel som man har inte hunnit spela något detta år. PC spelarna får även Assassins Creed 2 denna vecka men det är självklart ett spel man borde spela till konsolerna och inte på en dator.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra för Starcraft 2! Kommer bli en svårslagen konkurent mot solen i sommar. Hösten ska spenderas med att spela Civilization 5. Yupp, Strategi satsas det för lite på.

2010-03-02 @ 08:42:24
Postat av: Joakim

StarCraft 2 och Civilization 5... Enorm mängd speltimmar. Hur ska jag ha tid för Super Street Fighter IV är frågan jag ställer mig? Ger mig nästan lite ångest. Vill spendera all min tid med samtliga nyss nämnda spel...kommande åren. :)

2010-03-02 @ 22:04:16
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails