Ljus framtid för pirater

Aftonblaskan rapporterar om kommande minneskort i storleksordningen 1000 TB. Det blir många spel, filmer och en helvetes massa musik det.... Inte för att jag uppmuntrar någon till piratkopiering - jag uppmuntrar alla till att stjäla från ondskefulla storföretag som gör allt för att pungslå oss å det grövsta. :)

sharing is caring

Frågan jag ställer mig när jag läser artikeln är däremot när dessa superminneskort kommer att komma. Såvitt jag förstått det är det bara standarden som är ny och att själva tekniken i sig egentligen inte tagit några steg framåt. Skitsamma, framtiden är ljus i allafall.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Mahdi

Alltså jag vet inte hur teknik intresserad eller kunnig du är, men 1000 TB är ju ett överdrivet löjligt skämt. Vi har inte ens lyckats utveckla ett kort på 1 TB... Hur fasen ska det finnas ett kort på 1000 TB? Aftonbladet har gjort det igen som de alltid har gjort... Hitta på saker och ting utan att ange källa. Man behöver heller inte vara forskare för att förstå att det är överdrivet löjligt.

Finns knappt hårddiskar till datorer som ens är i närheten. Asgarvar varje gång jag läser artikeln

2010-02-27 @ 03:14:21
Postat av: Joakim

Morsning! Jo, att Aftonspyan är en lögnaktig skittidning är inget nytt för mig. Det jag gjorde med det här inlägget var att skapa en inlänk till bloggen - rent horande från min sida, således. Uppenbarligen var jag inte tillräckligt mycket på krigsstigen för att svänga ihop något hatiskt som jag har en tendens till att göra. Att tekniken rusar framåt möjliggör alla möjliga påståenden från Aftonbladets sida - och för den blaskan handlar det inte otippat nog om hjärntvätt och profit. Du har väl inte missat den, såsom jag uppfattar det, nya reklamen på "pryl"-sidorna som utrymmesmässigt sett tar upp mer plats än deras artiklar? :) Skräp är vad det är.



Må väl!

2010-02-27 @ 05:33:07
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: LOL

Du verkar gilla att vända kappen efter vinden Joakim! Ett kritiskt inlägg kring din bloggkommentar sen ändrar du uppfattning och hävdar att du aldrig menade vad du skrev ursprungligen. Pinsamt!

2010-02-27 @ 09:58:16
Postat av: Joakim

Ursäkta? Tycker jag är rätt rak, faktiskt. :)



Verkar som att någon behöver en kram....

2010-02-27 @ 11:41:35
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Göran Greider

Som vänsterintelektuell debattör och nybliven minneskortägare så ställer jag mej skeptisk till att signaturen LOL någonsin fått en kram. Det verkar som om den borgerliga skolpolitiken påverkat människan bakom signaturen på en fundamental nivå.

Göran G

2010-02-27 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails