Starcraft, då och nu



Så är det

Kommentarer
Postat av: Rob

Näää de här e bara Haters som skriver så. Jag håller med om att Sc var i sig ett sjukt bra spel och på en del sätt bättre.

Men SC2 är bättre på många sätt, Nej den har inte Lan, Nej den har inte Chat rumm, Nej du kan inte spela med folk i korea (men man skulle få storstryk endå så vafan klagar man för) Turneringar finns de support för, är en turnering nu redan den 6:e så de e skitsnack, samt Multiplayer Replays finns sen tidig beta så de e skitsnack me. Vem som än har gjort den här e relativ noob i SC världen och bara en pessemist. Nya ligor, Världens bästa RTS campanj, Ett helt nytt system av valmöjligheter. Sjukt bra balanserad AI i båda campanj och Multiplayer COMP. Nästan allt är bättre med SC2 och dessa ord kommer från ett stork SC fan som spelade ettan mellan 99-03, så jag kan allt om de spelet :P

Håller offtast med er grabbar, men det här är bara att klaga på något för att det är för bra (dock håller jag med alla klagomål folk har gjort om att man konstant måste vara online annars bokförs inte vissa Achievements och diverse saker. Det är lite B)

2010-08-03 @ 12:15:15
Postat av: Joakim

Morsning Rob!



Till att börja med vill jag bara klargöra det faktum att jag älskar StarCraft och det jag spelade av betan imponerade på mig. Har ännu inte införskaffat mitt exemplar av tvåan, då jag behöver uppgradera min dator något, så har inte så överdrivet bra koll. Har aktat mig för att hypa spelet det minsta, ty det leder bara till gruvlig besvikelse (dessutom har SSFIV tagit upp all ledig tid på ett eller annat sätt). Men, jag är sjukt övertygad om att jag inte blir besviken...



.. Det jag tyckte var det roligaste med bilden var facebook-integreringsbiten. Det säger liksom en del om vad det är för slags vrickade tider vi lever i.



Du ska ha stort tack för din input, Rob. Den beaktas och hörsammas. :)

2010-08-03 @ 22:00:44
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: Rob

Jo de e sant, Facebook integreringen är faktiskt lite sorlig då det visar vart världen är påväg, Men ett relativt bra redskap för att adda alla facebook vänner som har ett B.net account :) men de e lite sorligt dock.



Inga problems, Ja ger gärna possetiv och negativ feedback där ja kan :) (mest possetid)



Är dessutom också en bit in i SFIV träsket, har dock ingen egen kopia av SSFIV =(

2010-08-04 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails