Få ditt ex av Super Street Fighter IV redan idag

Jag fick ett MMS från en kär vän till mig, även han en Street Fighter-nörd. MMS:et bestod i bruklig ordning av en bild. Det jag blev förvånad över var att bilden föreställde kartongen till Super Street Fighter IV. "Höhö! Vafan?" var min respons. Tio sekunder senare kollade jag min sambos mail där förbeställningen av spelet låg, och tamejfan.... "Din beställning finns att hämta i butik". HAHA! Fuck yes! 15 minuter på oss hade vi, så det blev fullt ös till fots, i bil och sen till fots igen, för att hinna fram till butiken. Vilket vi gjorde. Jag frågade kassamuppen om spelet blivit framflyttat, men han informerade mig om att Webhallen gjort en miss och skickat ut mailen för tidigt. Struntsamma, jag är glad, jag är lycklig. FIGHT, FIGHT, FIGHT, FIGHT!



Jag är för lat och exalterad för att vända på bildfan. FIGHT!

/Joakim

Kommentarer
Postat av: mr_carl

Coolt, och grattis såklart :)

2010-04-28 @ 22:20:29
URL: http://kwit.tv
Postat av: pxl

Jag får väl gratta helt enkelt. :)

Nu har jag iofs spelat det sedan strax en vecka sedan, men fick reda på att mitt förhandsbokade ex har FLYTTATS FRAM till 5/5 av PanVision.



THE FUCK!?

2010-04-29 @ 13:02:30
URL: http://www.kwit.tv
Postat av: Joakim

Tackatackar! :) Det visade sig möjligt att styra upp en releasefest tillsammans med tjackhoran och tostada (gissa vad det aset spelar...) så det blev öl och massor av glada miner. Inte lika underhållande att jobba idag däremot...



5/5? Låter ju helt absurt. Vafan?

2010-04-29 @ 17:16:56
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: ef

tostada!!

2010-05-02 @ 16:57:27
Postat av: Joakim

TOSTADA!!!!

2010-05-02 @ 19:26:03
URL: http://spelbroderna.blogg.se/
Postat av: mika laurino

Hej hopp!!

2010-05-03 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails