Zelda is tha shit

Zelda spelen är oftast väl producerade och bra. Senaste spelet kanske var den sämst i serien, iaf enligt mig. Då räknar jag inte med dom som kom till CDi. Dom är kassa och räknas inte med i serien. Dom är bara äckliga. Men det finns ju ett antal tributes videos med musik där ute. Nu var det så att jag hittade den här på kotaku och tänkte dela med mig av den till dom läser här på denna blogg. Det är Taylor Davis som spelar violin, visst det är reklam för henne själv för hon har precis släppt en platta med Zelda musik digitalt. Men den här videon har rätt hög kvalitet och ja hon ser inte så dum heller. Ja jag vet att jag är en liten mansgris. Men verkligheten är så att utseende säljer. Men hennes kunskap till att spela Zelda musik har inget med hur hon ser ut för hon är förbaskad duktig på det, att spela violin alltså.
 
 
 
Vad är eran Zelda cover favorit? Skriv en kommentar så för så vi se om vi också gillar den.
 
/Smutsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails