Plants vs Zombies 2 = Bra skit

Nu så skriver jag det här på min smarta telefon. Jag vet inte hur det bli med bilder. Just nu ser den jävligt liten ut. Men men vi kör iaf.Plants vs Zombies 2 är ett gratis spel till dom så smarta telefonerna. Jag spelade ettan när det kom till xbox live. Jag blev så på på spelet och hur udda crazy dave är. För mig var den första delen helt underbar. Nu för någon vecka sedan så kom uppföljaren till min android telefon (borde finnas till ios men har ingen koll på det) och det jag kan säga är att man får mer utav det goda från den första spelet. Kommer lite mer utförligt om spelet om en stund. Det här är lite utav ett test från min telefon./Smutsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails