Hur kan Mike Tyson inte ha spelat Punch Out på 26år?

Vi alla känner ju till Punch Out till NES. Dom flesta utav oss känner även till att det också hette Mike Tyson Punch Out, det gjorde det en liten stund i alla fall. Nu har det så bevisligen inte att Mike Tyson ens spelade det här spelet när det begavs på det glada 80-talet. Hur det är möjligt kan ingen veta. Hans namn försvann från spelet när han blev dömd för det han blev dömd för, kommer inte ihåg exakt men ni som vill veta för kolla upp det istället för att min tid går åt åt det. Nu är det så att FOX satte honom framför ett NES och lät han spela spelet för första gången. Det man kan tyda på är att han inte är en gamer precis. Han mashar dom där knappar ganska fett och har allmänt ingen kolla vad han sysslar med. Men ändå så är det här en trevlig liten video som jag gillar.
 
 
 
Min gissning är att han ej kommer möta sig själv
 
/Smutsen

Kommentarer
Postat av: Teknodromen

Shysst blogg!

2013-11-06 @ 02:00:07
URL: http://teknodromen.bloggplatsen.se/
Postat av: Emil/Smutsen

Tack för kommentaren. Vi/jag har varit lite inaktiv. Forstätt läsa så kommer du se mer konstigheter på denna blogg.

2013-11-06 @ 12:03:02
URL: http://spelbroderna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails