Vecka 1

Tänkte jag skulle börja med att följa upp mina achievements lite bättre. Tänkte köra en liten summering efter en vecka eller två för att se vad som händer med mina poäng och vilka spel jag har spelat. Givetvis är det kul att sätta mål så man har någonring att sträva emot. Och självklart nu efter vecka 1 så har jag 84813 poäng och det känns som man borde ha ett mål på 100000 poäng inom en snar framtid. Allt handlar ju om hur många skitspel man vill spela. Det är främst skitspelen som har lättare achievements lista att plöja igenom. Slog ut det att om jag ska nå 100k i poäng innan året är slut så ska jag snitta 42,4 poäng per dag. Känns inte helt omöjligt vid första anblicken. Men men vi får se.
 
Under den här veckan så har jag spelat dom här spelen:
 
Wrecked: Revenge Revisited
Saw
3 on 3 NHL Arcade
Zeit²
Eternal Sonata
 
 
Wrecked: Revenge Revisited testade jag bara lite snabbt på nyårsafton. Fick en achievement på en gång. Får sätta mig in lite mer om det spelet innan jag vat om det är ok eller ej.
 
Saw spelade jag klar under veckan och plockade 1000/1000 på det spelet. Enligt trueachievements.com så var jag 8393 personen att plocka full pott i det spelet. Kommer komma en recension inom kort på det spelet.
 
3 on 3 NHL Arcade är ett spel som ständigt spelas på mina spelkvällar här. Spelet suger ganska hårt att lira på egen hand. Lirade en onlinematch för att få en achievement.
 
Har haft Zeit²ett tag nu. Testat det lite grann innan. Lite intressant koncept med att spola tillbaka tiden i spelet för att kunna skjuta mer monster. Testade det igen och kände att jag var tvungen att prioritera bort det igen. Han få en achivement i det spelet iaf.
 
Började lira andra varvet på Eternal Sonata. Gjorde allt på första varvet som man var tvungen för att kunna få 1000/1000 på det spelet. Tänkte att det var dags att städa undan det spelet. Kommit en tredje del av spelet under jul-ledigheten man har haft. Det är det här spelet som det spelas just nu. Kommer nog varva in något "simplare" spel för att plocka achievements så att jag inte tappar för mycket på min plan.
 
Jag ställer gärna upp och kör något co-op lir online för att boosta achievement. Givetvis då i något lir jag själv behöver poängen i.
 
/E aka Smutsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails