Final Fantasy VII Fan Film Teaser

Ett av dom viktigaste spelen för mig var Final Fantasy VII. Det är fortfarande ett rollspel som jag jämför med mot dagens spel i samma genren. För mig hade FFVII nästan precis allt. Det är då en förbannelse att Square Enix inte vill eller ännu inte har utannonserat en HD remake på det spelet. För mig så tackar dom nej till miljontals med åter miljontals med pengar som dom kan fylla sina kassaskåp med. Under tiden vi väntar på det så finns det fortfarande fans som gör saker och filmer runt spelet. Här har vi en lite teaser/trailer på någonting som kanske kan komma innan advokater slår ner hela projektet.
 
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails