Det är tufft nu

Jag sliter. Jag sliter jävligt hårt just nu. Det här är dagen före det stora D. Nej det är ingenting nytt just nu med bloggen. Utan det som tagit upp min största tid här nu på slutet är min flytt. Jag ska lämna den kriminella hålan södertälje och flytta ut närmare till mina hem trakter. Vi är väl uppe i en så där 60 flyttkartonger om inte mer. Och sen kommer en del möbler till det och allt. Nu är snart allt nerplockat. Det här innebär att bloggen kommer inte uppdateras på en tid för jag har inte fått någon tidpunkt när mitt internet kommer fungera i mitt nya hem. Synd tycker jag. Jag vet att även den andra spelbrodern har flytta precis också. Hönder en del privat här hos oss.
 
När jag är tillbaka kommer det bli mer eget material. Det kan jag lova. Mer recensioner, mer botaniseringar, mer första intryck plus en del annat skit. Jag har en del små idéer i huvudet. Det kommer komma en post till efter den här sen blir det tyst en stund från oss spelbröder.
 
 
Må väl allihop till vi syns nästa gång och tack för att ni läser bloggen.
 
 
// Emil af spelbröderna a.k.a Smutsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails