Fredagens musik på lördag

Silent Service var ett u-båts spel som jag spelade till NES. Inte det bästa themet till ett spel men det väcker små minnen som jag gillar. Spelet tyckte jag på den tiden var skit svårt. Man åkte omkring och försökte sänka krigsfarytg på ytan. Blev man upptäckt så släppte dom sänkbomber (vad dom nu heter) efter en och man slog av motorn och hoppades på det bästa. Spelet kom 1990 november sägs det och skapades av ultra games. Men jag kommer minnas det här som ett spel jag aldrig behärskade. Lär nog nästan vara spelbart nu, för jag minns det som långsamt och segt spel.
 
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails