Hur man inte gör en hyllningslåt till Street Fighter

Den här videon länkade min käre vän Maskevol till mig häromkvällen. Allt som hyllar Street Fighter väcker givetvis mitt intresse på alla tänkbara sätt då jag är såld, torsk, halvt beroende av denna underbara spelserie. Men! Det tog ungefär 15 sekunder innan jag stängde av den, då det tyska folkets brölande började dåna ut ur högtalarna. Eller, brölande är fel ord för att beskriva fenomenet, i synnerhet när det är tysk-rap det handlar om...


Det här är alltså ett skräckexempel. Som får en att peka med fingret och hånskratta lite mer åt den tyska fanan.


Street Fighter - Demskut feat. Tiisa

 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails