Andra Intrycket: Three Dead Zed och utlottning av tre exemplar!

Mitt första intryck av Three Dead Zed gick som bekant inte så speciellt bra. Utvecklaren kontaktade mig och menade på att det var på grund av den sega gameplayen som allting buggade rakt ner i avgrunden. Jag använder mig som bekant av fraps, men fick rekommendationen att pröva ett annat program. Vilket jag nu har gjort. Resultatet var bra. Inga buggar och smidig gameplay. Undertecknad kommer framöver att försöka använda mig av det programmet så gott det går...

För att jag tog mig tiden så mutade även utvecklaren mig med tre gratisexemplar av spelet, så för den som är intresserad så är det alltså tävlingsdags! FREE STUFF!

Tävlingen är en ren utlottning som pågår fram till inlägget försvinner ner i det limbo som arkivet utgör, så det enda intresserade behöver göra är att skriva någonting i kommentarerna och lämna e-postadress så lottar vi ut spelen bland deltagande individer. Spelets värde är hela €4,95, så ta chansen och vinn stort! :)





PS: På grund av ovana med det nya captureprogrammet så råkade jag få med en ful liten stripa till höger på bilden. Ska vara lite mer precis framöver, så det är en engångsföreteelse och har ingenting med spelet att göra.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: arvid

Woho! Gratis spel vore ju gott! :P

2012-02-23 @ 01:34:50
Postat av: OneTwoRandom

Zombiefied?

2012-02-23 @ 13:30:14
Postat av: Orlando

YAY,nu ser det bättre ut!

2012-03-05 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails