Team 17 gör golf

Team 17 som är mest kända för sina wormsspel. Dom har försökt pracka på oss olika utgåvor av det spelet sedan det första kom ut, spelkonceptet var i princip redan perfekt just då. Året var 1995 och 16 år senare tar dom steget vidare och gör något helt nytt, eller det kanske man skulle vilja hoppas på att Team 17 skulle våga göra det. Jag visst dom gör något annorlunda som ett golfspel. Men för fasen så är det ett golfspel med worms. Inget jag kommer att ställa mig i en kö för att köpa om jag ens kommer testa det här spelet. Jag funderar på om det verkligen finns pengar att tjäna på att göra såna här spel?

 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails