Blandad och rörigt

Jag är lite lat ibland och slänger ihop flera saker i samma post. Men det är helt enkelt lättare att göra så än att posta var sak för sig själv. Speciellt när man har en massa skit att posta och min broder varit aktiv med en massa roligt skräp =). Så här kommer en del av det jag sett dom senaste dagarna som inte blivt postat pga tidsbrist.



Ni som hänger här lite på regelbunden basis vet att jag dissade dom nya röstskådisarna i Silent Hill HD. Om man ska göra det dåligt eller sämre än orginalen så kan man lika gärna göra så här.

 

 


 

Capcom's Azura's Wrath ser ut att bli action-röj. Ser fram emot att testa spelet innan det blir ett köp. Men det ser härligt humoristiskt och obskyrt ut. En del snubbar från utvecklingsteamet sitter och förklarar en del i detta klipp. Om ni orkar titta på hela så kommer ni le stundtals åt dessa tokiga japaner.

 

 

 

 


 

För i helvete nu tävlas det i allting och lite till. Att det här ens finns gjorde mig glad i själen men ändå lite chockad. Jag spelar inte pokémon själv men att det finns ett officiellt VM får mig att fundera på att börja så jag kan piska dessa små unga barn i detta spel. Hmm...om jag torskar så vettefan om min heder skulle kunna klara av det.

 

 

 


 

Call of Duty: Modern Warfare 3 - Multiplayer trailer

 

 

 


 

Resistance 3 - Trailer

 

 

 


 

Hur Halo action-snubbar skapas

 

 

 


 

 

8-bit konst av Brendan Corris.

 


Ni hittar han här

 


 

Freddie Wong

 

 

 


 

NHL 12 - Legends

 

 

 


 

Sonic CD


 

 


 

Forza Motorsport 4 - Infineon trailer

 

 

 


 

Dragon's Dogma - Pawns trailer

 

 

 


 

Dyad

 

 

 


 

Nu så rundar vi av med lite musik. Det är PaddyDCups som lagt upp Rolling with Mad Deeps (Adele Cover). Alla nördar här som jag kommer smålé åt den här låten.

 

 

/E


Kommentarer
Postat av: Joakim

2011-09-07 @ 23:55:00
Postat av: Joakim IGEN!

Ja.. posta skräp fukkin rox! :) Snygga bilder!

2011-09-07 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails