Spelmusik för hjältar XX

Nu har det blivit dags för brodern med bättre smak igen att göra spelmusik för hjältar igen. Jag har inriktat mig på en salig blandning av musik. Dvs jag valde låtar som min broder ännu inte har hunnit postat här. Först till kvarn som det heter. Lyssna och njut.



Retro när den är som bäst:

Last Ninja 2 - Central Park

 

Hey Bub. Hey Bob:

 

Bubble Bobble - Main Theme

 

Spring och attackera:

 

Rush'n attack - Theme

 

Pyramidskalle skräck:

 

Silent Hill 2 - Promise (Reprise)

 

Bergsklättring är lättare än det här:

 

Ice Climber - Theme

 

/Emil


Kommentarer
Postat av: Joakim

Det är ju för att dom är så jävla cheap och allmänt kända, verkar det som. Jag förhåller mig lite mer obskyr, som hekant. ;)



Din verklighetsperception är svag! SVAG! 8t

2011-03-17 @ 22:45:42
URL: http://spelbroderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails