Guild Wars 2 - Underwater and Catacomb fighting

 

/Emil


Kommentarer
Postat av: Love

given flopp.

2011-06-29 @ 12:50:51
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen, det finns även andra tävlingar så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-29 @ 21:55:08
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Joakim

Emil, vet inte om jag namnt det, men jag ar i prag till och med tisdag. Sa du vet vad the goat pysslar med. Precis hittat true internetz.

2011-06-30 @ 11:05:55
Postat av: Emil

Såg någon uppdatering på facebook att du var iväg på äventyr.



@ Love > Jag håller med. Den här genren måste ta ett steg i utvecklingen istället för att bara kopiera ett koncept som har gjorts nu i många år.

2011-06-30 @ 22:06:47
URL: http://spelbroderna.se
Postat av: Goat Tactis over Aryan Europe

Yeee, äventyr! Vår kusin ska tydligen hit över helgen. Måste bjuda henne på Prague Beer Museum. :) den här staden är ett paradis. Inga skitta tyskar, bara ödmjuka böhmer med öl i sinnet. So awsm.

2011-07-01 @ 00:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails