The Adventures of Duane and Brando - två nördrappare

Titt som tätt inträffar det att någon kär bekantskap där ute i världen tipsar mig om ett eller annat. Den här gången var det en video med musik och "sång" (rap) av två till synes äkta spelnördar. En cover av vissa teman från The Legend of Zelda med något underhållande lyrik, vilket uppskattades. Det här var igår. Idag har jag kollat in mer av Duane and Brando och känner mig helt klart beredd på att intyga att man inte spiller sin tid om man gillar gaming och tv-spelsmusik. Uppskattar du även den här typen av sång så har du fan tur idag.

Game on!

 

"When I master the master sword, I'm goin' to town with Zeldas upside down triforce with one in the brown, you  can't stop me from comin', I am the hero of time, you better run for your fuckin' life, I'm comin inside... haha!"


 

Mega Man 2





Double Dragon, bitch!




Det är svårt att vara oberörd inför sånt här när man har gaming som livsstil. :)

Tack till min sektledare in crime: Ludde

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tyvärr har dom splittras nu :/

Duanes projekt heter Action Adventure World

och BrandO's heter The Amazing BrandO



http://theamazingbrando.com/fr_duaneandbrando

2011-01-26 @ 11:31:06
Postat av: Joakim

Mjo, jag vet. Tänkte göra ett uppföljningsinlägg inom kort, men tack för infon och din tid. Mvh

2011-01-26 @ 11:42:54
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails