Hos en bror

Jag och sambon körde upp från Malmö till Slöddertälje igår. Så, nu sitter vi här. Jag, min sambo, min bror och tre gamla kära bekantskaper från barndomstiden. Spelkväll var ordet, och den började tydligen redan 13:00. Ölen har  redan börjat flöda.

Det började med lite slakt i Borderlands och nu ska det tydligen spelas NHL 11. Ska försöka lura på mina icke fightandes-vänner en omgång SSFIV eller fem. Tänker erbjuda 500kr till den som spöar mig, per match, utan egen insats. Gamblers som dessa individer är så lär utmaningen plockas upp.

Fight!

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails