En video av en Krigsget

50% Off Topic!

Jag har haft ett par olika gaming-namn under årens lopp. Mitt senaste är "Swedish Wargoat", ett nick som evolverade från XXX Wargoat 666 (Wargoat var givetvis redan taget) till just Swedish Wargoat. Anledningen till nationstillhörigheten är för att i vanilla Street Fighter 4 kunde man inte se var andra människor spelade ifrån, och i ett fightingspel är det grymt viktigt att det är minimalt med lagg när man spelar för maximal precision, så det var ett sätt att ragga fightingpolare på. Däremot kallar jag mig bara för "Krigsgeten" eller "Wargoat" i lokala och nationella turneringar.

Jag gillar mitt nuvarande nick och får stundtals positiva kommentarer om det på köpet. Amerikaner i synnerhet verkar tycka att det är en rolig ordkombination. Dessutom är det ett sätt att lägga press på mig själv när jag möter några av våra skandinaviska bröder. Helt plötsligt reppar man en hel nation, med allt vad det innebär.

I allafall...

Nu är det som så att en kär vän till mig nyligen delade med sig av en video... av en riktigt hård get, och som en krigsget måste man ju älska vansinnesgeten.

 

"Den här geten är Black Metal" - OneTwoRandom

 

/Joakim


Kommentarer
Postat av: OneTwoRandom

Den där geten är fan stenhård... Wöööööööö!

2011-02-21 @ 15:42:42
Postat av: Joakim

Han är ascool.

2011-02-21 @ 17:19:21
URL: http://spelbroderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails