Diablo3 och StarCraft 2: Heart of the Swarm 2012

Oftas så brukar dom flesta finansiella rapporterna från olika spelföretag vara ganska tråkiga för en gamer. Men ibland finns det en liten nyhet om man är lite vaken på vad som sägs och vad som står i rapporten. Activison ekonomichef Thomas Tippl ska ha sagt:

"that the company’s outlook of 2011 does not include a new Blizzard game, but instead expects the developer to release two titles in 2012"


För mig är det klart att Diablo 2 dyker nog upp då och även StarCraft2: Heart of the Swarm. Det känns lite tidigt för deras nya MMO att dyka upp under detta år för att än så länga vet vi inte mycket om spelet och Blizzard gillar att utveckla spel under en lång tid.


/Emil

Kommentarer
Postat av: Hayley

Men faan, jag vill inte vänta till 2012 på diablo3.. jag vill ju ha det nu, helst igår!! Och de jävlarna visar massa gameplay på deras sida som jag självklart inte kan låta bli att titta på! Dregel över det!! >_<



Gife naow

2011-02-10 @ 10:10:37
URL: http://hayleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails