Bangai-O HD: Missile Fury - Första trailern

Fuuuuuck.... YES!

PEPP!



Här har vi första trailern på Bangai-O HD: Missile Fury. Spelet är för närvarande under utveckling till Xbox Live Arcade och förväntas släppas i vår. Ta er en titt på trailern. Det här mina vänner, det är fint skit helt enkelt. Jag blir nästan lite till mig redan nu. Bangai-O HD kommer att inhålla över hundra banor, en ban-editor, leaderbords, miljoner med missiler... och så vidare. Det här... är sann gaming-underhållning.


/Joakim


Kommentarer
Postat av: PK

DS-spelet tyckte jag väldigt mycket om, så det här blir antagligen ett köp längre fram. Ser riktigt bra ut.

2011-02-17 @ 09:43:50
URL: http://bloggonoid.wordpress.com/
Postat av: Joakim

Ser sådär lagomt enerverande sinnesjukt ut. Givet köp för min del i allafall. :)

2011-02-17 @ 13:50:19
URL: http://spelbroderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails