Silent Hill HD Collection

När jag läste om den här utannonseringen för ett tag sen kände jag att det skulle bli kul att få uppleva dom äldre Silent Hill-spelen i HD-grafik. Silent Hill 2 är ju en klassiker på många sätt och jag såg framför mig hur dom skulle kunna göra spelet bättre. Nu efter att ha sett det här klippet så känner jag att alla mina tankar var helt bortkastade. Jag undrar till o med varför jag ens hade förhoppningar på att det skulle kunna bli bra. Jag tror inte någon känner att dom nya röstskådisarna gör ett bra jobb. För mig så ska personerna som anlitat dom få sparken och inte jobba mer i den här industrin. Det är skrämmande att sånt här kan vara acceptabelt i spelindustrin år 2011. Jag blir helt enkelt förbannad. Usch!!

 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails