Har vi gamers fått en egen låt som tillhör oss nu?

Låten har en genialisk text. Jag känner mig träffad. Jag har levt som vissa bitar i sångtexten. Det här är en låt för mig. För mig är det underbart. Hoppas det är något för er också.




"The World is Saved is a new epic song and anthem for video game fans. This was a collaborative effort from IGN's Podcast Beyond community. IGN's Ryan Clements pulled together a small team of volunteers to animate a video for Danny Wiessner's latest single. The video debuted at the end of the live recording of Podcast Beyond Episode 200."

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails