Tävling: Vinn Lost Horizon [PC]

Häromveckan hade jag förvånansvärt nog turen att vinna ett exemplar av peka-klicka äventyret Lost Horizon till PC genom en tävling hos Skillpoint.se. Glädjeyran var total och det firades stenhårt med alkoholhaltiga drycker av diverse slag, ty jag brukar inte vinna i tävlingar. Inte för att jag deltar i några. I dimman kom jag dock till insikt om att jag knappt har tid att spela fler spel än den hög jag redan har liggandes och snäll som jag är så är det enda rätta att passa vidare det här exemplaret till någon av våra älskade läsare i stället för att låta det ligga och samla damm.

Tävlingen är sjukt simpel. Vi diggar spelmusik. Det gör du också. Ditt uppdrag: Tipsa oss om 1 bra spelmusikslåt som härstammar från ett spel från 2007 och framåt i kommentarerna. Ju unikare karaktär - desto bättre. Youtubelänk och e-mail måste självfallet lämnas. Tävlingen pågår i en vecka framöver.



Påpekas bör att spelet ännu inte har haft officiell release. Märkliga tyska spelhus som inte kan bestämma sig för saker och ting... :)

/Joakim



Kommentarer
Postat av: Ulf

www.youtube.com/watch?v=a7rg2jei-Ag&feature=related

2010-09-05 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails