Super Street Fighter IV och aggression! II

På den här bloggen gillar vi episka inläggsserier, självfallet numrerade med romerska siffror för maximal tv-spelsnörderi. Vissa uppstår medvetet, andra är lite mer spontana. Som den här.

Det här med Xbox Live och dåliga förlorare utgör alltid tämligen underhållande studie i det mänskliga avskrädet som huserar ute i vida världen. För ett tag sedan fick jag en bild från min kamrat OneTwoRandom där en motståndare han precis mosat i Super Street Fighter IV ventilerade sin frustration.

Det händer titt som tätt.

Idag stötte jag på en spanjor som lirade Ken. Helt okej och sådär allmänt aggressiv och klättringsbenägen som man bör vara som en Ken. MEN! Han var på tok för ivrig att slänga ut låga medium pokes samt forward medium kicks. För en annan Ken spelare blir det guldläge att köra lite halv run-away och straffa med light-shoryukens och hadoukens. Spanjacken blev inte glad över att förlora. Så jag fick ett Xbox Live-meddelande:



Så jag svarade:

lulz... scrub-spammer

Ett par minuter senare fick jag tillbaka den här, där spanjacken tydligen var ännu mera förbannad:

Så jag slängde iväg ett:

lol... adapt and overcome, little boy

Sen ville det mänskliga avskrädet inte underhålla mig längre.

/Joakim

Läs även:

En Street Fighters bekännelser

Se även:

The Online Gamer

Kommentarer
Postat av: OneTwoRandom

Haha. Man kan ju tycka att han överreagerade lite grann...

2010-09-19 @ 00:15:49
Postat av: Love

Du förtjänar att ha en kräfta, jävla hora!

2010-09-19 @ 08:52:10
Postat av: pxl

Jag måste nog säga att förolämpningen "Du förtjänar att få en cancer" är den bästa jag har hört det här året.

2010-09-19 @ 10:21:29
URL: http://www.kwit.tv
Postat av: Joakim

Have a cancer and die1 8t

2010-09-19 @ 12:06:15
URL: http://spelbröderna.se
Postat av: Stan

Have a cancer!! :D

2010-09-19 @ 17:03:53
Postat av: GamerBruden

Sv: Det är jääfligt stenhårt ^^

2010-09-19 @ 23:58:41
URL: http://maxine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har fått såna ganska många gånger - men inte lika mycket som man kan tro. Bara olika FR.



Men det är roligt när man får en riktig bra comeback som tex, "Girls shouldnt play videogames" "-Well bitches shouldnt be playing and bithing here either." Så känns det riktigt lyckat ;)

2010-09-22 @ 14:57:27
Postat av: hoxi

Förra kommentaren av comeback o så av mig hoxi då haha x)

2010-09-22 @ 14:57:51
URL: http://hoxinabox.blogg.se/
Postat av: Joakim

Helt rätt! Sätt asen på plats! :)

2010-09-22 @ 17:43:59
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails