Releaser V.10

Final Fantasy XIII
Xbox 360, PS3 - 9 Mars

 

Emil: Nu snart är det äntligen här. På tisdag så kommer äntligen FF13. Ett givet dag 1 köp för mig. För mig är det bara synd att dessa spel tar en sådan tid att varva för jag tappar en del på mitt achievementjagande. Har inte mer att säga än snart är väntan över.

 

Joakim: Final Fantasy XIII. Finns inte så mycket att säga förutom att jag är riktigt sugen. J-rpg-gurun Tobias Bjarneby gav spelet en åtta i senaste exemplaret av Level, och det ger en klar och tydlig bild om vad vi kan förvänta oss.

 

 


 

 

Yakuza 3

PS3 - 12 Mars

 

 

Emil: Det hypade Yakuza 3 kommer nu äntligen hit. Jag har läst mycket positivt om det här spelet men jag är lite skeptisk. Anledningen till att det är 2 clip är för att den nedre visar hur man slåss och det verkar vara riktigt jävla usel kontroll på. Jag hoppas innerligt att det ej är så men det ser illa ut.

 

Joakim: Ett spel står och faller med sina kontroller. Tror det här kan vara riktigt bra, men tyvärr äger jag ingen PS3:a:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails