Releaser V.26

Dragon Ball - Origins: 2
NDS - 2 Juli
Finns att köpa på CD WOW! för 279kr

 

Emil: Har aldrig varit något fan av Dragon ball serien. Det här spelet ser ut som och känns som ett mediokert spel. Får en känsla av att det är Legend of Thor (Sega mega drive) fast i ett annat skal.

 

 


 

 

Lego Harry Potter: Years 1-4

PSP, NDS, PS3, Xbox 360, PC, Wii - (25) 29-30 Juni

Finns att köpa på CD WOW! för mellan 249kr till 439kr

 

Emil: Är släppt till vissa format såg jag och jag hittar även olika releasedatum för det här spelet. Men iallafall så brukar Lego spelen vara en ganska trevlig bekanskap. Nu är det dags för Harry Potter världen att bli Legofierad.Tror att det här kan vara lika underhållande som dom övriga Lego spelen.

 

 


 

 

Steal Princess

NDS - 30 Juni

Köp dina spel på CD WOW!

 

Emil: Jag gillar Nintendo DS. Inte bara för att den är bärbar och att det kommer vettiga spel till den. Utan att spel som släpps till den påminner om gammla Snes och Mega drive spel. Alla som har spelet Landstalker och ser den här trailer kommer känna igen sig i det mesta. Om spelet är bra? inte fan vet jag. Om Landstalker var bra? som fan.

 

 


 

 

Naughty Bear

Xbox 360, PS3 - 30 Juni

Finns att köpa på CD WOW! för 369kr

 

Emil: Jag har alltid vetat att dom var ondskefulla. Här är beviset. Björnar som är elaka i ren Bully anda. Grand Theft Teddy Bear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails