Videos från 2 av mina favoritgenrer

Har ju kommit en del nya trailers och releasedatum dom senaste dagarna. Jag hittade videos på 2 olika spel idag som jag tycker verka intressanta. Dom är i 2 genrer som jag älskar. Frågan är egentligen om något utav spelen kan erbjuda något nytt eller om det rullar vidare i samma gammla inkörda halvtråkiga spår som jag tycker om.



Resonance of Fate

Det här är ett ännu ett JRPG från Tri-ace. Jag gillar JRPG av nån konstig anledning. Spelet har den 26:e mars som releasedatum här i europa. Såg den här videon som visar inledningen av spelet, så det är en liten *spoiler* varning.

 

 

 

Supreme Commander 2

 

Detta spel är ett RTS. Jag har varit riktig svag för den här typen av spel sedan man satt med Warcraft 2 och sedan Starcraft. Sedan dess har det bara rullat på av mängder med RTS-spel för min del. Såg den här videon för första gången idag (har funnits ute någon månad) och blev väldigt intresserad. Det skall komma till båda PC och 360, så kontrollen till 360 lär ju vara värdelös som alltid när det handlar om RTS och konsol. Spelet är tänkt att släppas 19:e mars.

 

 

 

/ Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails