Fyra plus till Bioshock 2 av Aftonblaskan

Som jag tidigare skrivit ogillar jag att på något sätt sponsra Aftonhoran då den blaskan uppfyller alla krav för att klassas som REN JÄVLA AVFÖRING och just den här avföringen kan och bör jämnställas med hundraprocentig hjärntvätt. Men, likväl är det här tredje gången jag gör det. Varför, undrar säkert ni, mina kära läsare. Svaret är enkelt: Det skapar inlänkar till bloggen. Jag säljer alltså min själ för en inlänk och en besökare eller två. Så billig är jag. Joakim - aldrig över 20kr i pris.

/Joakim

Läste recensionen på den himla hemska kvällstidningen. Jag blev lite smått irriterad av det här, jag citerar "Och det är fortfarande svårt att inte häpna över den förfallna 60-talsestetiken". Jag ställer då frågan när fan bioshock utspelade sig på 60-talet. Spelet liknar inte ens 60-talet...vafan blir bara mer och mer irriterad på det där ju fan mer jag tänker på det. Börjar ens fundera på om han har spelat spelet när det till och med står Happy new year 1959 i själva spelet. Finner det brutalt dåligt helt enkelt. Sen i slutet på recensionen citerar jag igen "Bio­shock 2” är i stället en klassisk Hollywood-tvåa. Spelvärldens svar på ”Terminator 2” och ”Aliens”. Det lätta­ andra spelet." och "Utvecklarna ursäktar sin bekvämlighet med den gamla klyschan ”det finns fler historier kvar att berätta i Rapture”". Låter som typ en sågning men ändå ge spelet en 4...återigen dubbla fan budskap.

/ Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails