Aftonbladets spelredaktion missförstår syftet med StarCraft II

I det här inlägget hos Aftonspyan menar skribenten på att Blizzard tagit den säkra vägen och egentligen bara finpolerat spelet, samt vomerar ur sig önskningar om en ny ras "även om det tagit tid". Ja, önska sig skit kan man ju alltid göra, men faktum är att Blizzard medvetet satsat på ett StarCraft 1.5 och ingen traditionell uppföljare, utan mer en uppgradering av världens bästa RTS - det har liksom varit syftet hela tiden. Sluta ödsla läsarens tid med skit som varit känt sedan flera år tillbaka.

Det finns en anledning till att jag väljer att kommentera och låta hatet flöda mot Aftonbladets spelredaktion. Anledningarna är enkla och jag har förklarat mig tidigare, men väljer att göra det igen. Det skapar inlänkar till bloggen, vilket är ett måste för exponering, och dessutom hatar jag den där jävla skräptidningen mer än mycket annat.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails