Releaser V.35

Metroid: Other M
Wii - 3 September
Köp dina spel på CD WOW!



Emil: Metroid har alltid stått mig nära hjärtat. Nu kommer äntligen Team Ninjas spel på den serien och ser mycket lovande ut. Jag finner inget fel att dom går ifrån Prime serien som var bra men det är alltid kul med någonting nytt så länge det håller måttet. Istället för utforskning så blir det mer action.

Joakim: Givet köp. Metroid.




Valkyria Chronicles 2
PSP - 3 September
Finns att köpa på CD WOW! för 299kr

 

Emil: Har endast testat den första delen lite snabbt och fann det intressant på den korta stund jag spelade. Det tilltalade mig då. Nu kommer då alltså del 2 i denna serie och jag har inte satt in mig i vilka förändringar som gjorts men det ser ut att vara mer av samma sak.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails