Spelbröderna påminner: Retrospelsmässa i Göteborg 24/4

Spelbröderna påminner: Stöd kulturen!

Ja, jag har ett behov av att påminna om Retrospelsmässan i Göteborg den 24:e april, som jag tidigare skrivit om här.


Öppettider:
Retrospelsmässan är ett endagsevent som kommer att hållas lördagen den 24 april kl 10.00 - 20.00.

Var:

Kulturhuset Oceanen, Stigbergstorget 8, Göteborg.



NY INFO SEDAN SENAST

Retrospelsmässan kommer även att arrangera tävlingar i retrospel under mässdagen. Har även hört något om en förfest kvällen innan... ska luska lite mer i det och sedan återkomma. Tillbaka till retrospelstävlingen: Super Mario Bros., Ice Hockey, Super Mario Kart, Super Bomberman 2, Pinball Dreams och Warlords. Mer info hittar ni här.

Om jag lyckas harva mig dit så ska jag lätt ställa upp i Super Mario Kart. Ett favoritspel sedan barnsben som jag fullständigt dominerade i på den gamla goda tiden.

Avslutningsvis, en till video som Retrospelsmässan tipsar om:

Ulf Elfving (som förövrigt är Nintendo Videospelklubbens nummer ett) presenterar Nintendo Videospel

 

/Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails