Fuel the Hate!

Det här är ett inlägg angående Webhallen. Till att börja med vill jag informera er om att jag har varit i kontakt med jurist, och här är det så solklart det bara kan bli. Webhallen har ansvaret och är skyldiga att kompensera mig för värdet på den del av varan som inte blivit levererad, och om inte annat så är det bara att häva köpet. Vilket jag i och för sig redan visste, men nu har även en jurist bekräftat detta.

Det är kul att ta saker och ting ett steg längre. Inte för att man behöver men för att det är underhållande.

Fuck Webhallen!

/Joakim

Relaterat:
Webhallen förolämpar sina kunder
Webhallen ignorerar klagomål

Kommentarer
Postat av: Bert

Haha, ganska kul läsning. Förvisso inte bra att butiken inte har erbjudit någon form av ersättning, men att gå så långt som till en jurist för ett förbokningserbjudande - en kod. Det säger ju en hel del om dig! Den tid du har spenderat på denna undersökning kunde du nog ha roligare med annat.

Sedan kan man även fråga sig hur mycket värde som ligger i koden, troligtvis inte en spänn!

2010-05-21 @ 19:52:29
Postat av: Joakim

Du missar poängen, min vän. :) Det finns något som kallas för humor.

2010-05-21 @ 22:51:24
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails