Aftonbladets missvisande rubriker nästintill legendariska!

Aftonbladet gör det i sedvanlig ordning...

Rubrik: Här är orden som chockade spelvärlden

Kan ni gissa vad artikeln handlar om? Ja, just det... Nintendo DS3D. Med tanke på att rykten har cirkulerat kring uppföljaren till DS i flera månader så finns det nog inte en enda jävel där ute som följer spelvärlden det minsta som blev förvånad. "Chockade spelvärlden"..... Shit, jag fick nästan en hjärtinfarkt. Jag blev så chockad att jag inte ens orkade skriva en ordentlig artikel om utannonseringen. Så förvånad blev jag, att jag bara orkade nämna det med ett par meningar.

aftonhoran
Vad fan gör den fula horan där?


Det som är mest underhållande med den här artikeln är däremot hur jävla våldtagen skribenten Alfred Holmgrens (som förövrigt är helt okej) text faktiskt blir. Klickar man in på rubriken, så är brödtextens rubrik: "Nintendo DS får uppföljare". Något säger mig att det är en rubrik satt av herr Holmgren - det andra dithorat av profitfittorna på redaktionen. Min slutsats drar jag av inledningen i själva artikeln:

"Det var Nintendo som häromdagen bekräftade det de så länge låtit oss ana: att Nintendo DS dagar snart är räknade".

Stackars, stackars, stackars Alfred. Det kan inte kännas bra, det här... För att fira hans värdelösa arbetsgivare så bjuder jag er läsare på det här löpet:


Hata Aftonbladet
Ja, det här löpet är äkta. 28 februari 1970.

/Joakim

Kommentarer
Postat av: Robin

Med tanke på hur mån Nintendo är om sitt märke, så finner jag det rätt lustigt att dom låter Paris stå som någon reklam pelare för dom. Jag behöver knappast gå in på VARFÖR hon är fail.



Sämre förebild för ungdomar för man fan leta efter...

2010-03-30 @ 10:39:07
URL: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Joakim

Ja, det är ett riktigt märkligt beslut. "Stupid spoiled whore" för att citera South Park. :)

2010-03-30 @ 16:41:38
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails