Project Motor Wave - Durango Summit 2012

Ja här är en video av en bil som åker på en väg. Det påstås vara en tech demo vid namn Motor Wave. Det sägs även att kraften som används för att visa det här är nära den spec som den nya Xboxen kommer att ha. För mig spelar det här ingen roll om den är fejk eller äkta eller hur man vill tolka denna video, utan det är den här verkligheten som vi grafiskt hela tiden närmar oss. Sen när den kommer är ju bara en tidsfråga. Jag tittar, jag njuter, jag ler, jag är nöjd.

 

This video I filmed from February summit Press Durango, where we showed developers that is capable of a new iron from Microsoft code-named Xbox Loop. In the video we test the tech demo of traffic in the city for our new project, here are some details that I can share with you:
- Tech-demo called Motor Wave, involved about 100 cars and a couple of motorcycles
- AI not on scripts
- Demo goes at 20-25 fps 720p
- For each vehicle provided approximately 1.5 million polygons
- To run a tech-demo we bringing power PC, which is close to the spec Xbox Loop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails