Double Dragon i ny tappning till XBLA

Dom flesta kommer nog ihåg Double Dragon som något coolt och häftigt på den tiden det begav sig. För mig var det ett spel med attityd. Såg info om det här spelet och retro-tarmen inom mig väcktes till liv och man börjar hoppas och fantisera om hur det kan bli. Sen lokaliserar man en trailer på spelet och efter sett den försöker man förtränga bort all information om att Double Dragon ens skulle få någon form av en "re-make". För kolla på den här trailern och säg mig att den är skit, jag behöver höra det från fler personer. Det ser ju inte ens ut att vara ett ny producerat spel för faen. Sen kommer dom ha en mage att ta 1200 MS poäng på det hela.

 

 

 

Spelet kommer i september. HJÄLP!!

/Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails