Spelmusik för hjältar XI

Variation är en del av det livet handlar om i mitt tycke och det är just därför Spelmusik för hjältar inte följer någon ordning eller inriktning. Det behövs inte. Jag botaniserar i mitt inre och slänger ur mig blandat skit. Bra blandat skit.


Stenhårds dödsmusik:


Grim Fandango - Companeros


Amiga 500:

Battle Squadron - Intro + Demo

 

Något oförglömligt:


Portal - Still Alive

 

Totalt jävla äg:

 

Final Fantasy IX - You Are Not Alone

 

 

Fortfarande bästa cowboyspelet:

 

Gun.Smoke - Town of Hicksville


/Joakim


Kommentarer
Postat av: Stan

Du har jävligt bra smak

2010-12-30 @ 09:44:16
Postat av: Joakim

Tack! :)

2010-12-30 @ 16:51:06
URL: http://spelbröderna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails