Handkontrollstillbehör från helvetet

The Avenger heter handkontrollstillbehöret från helvetet som enligt utvecklarens utsago ska göra dig till en gaming-gud genom att förhöja din naturliga reaktionsförmåga, yada yada yada.... Bara dess fulhet får mig att tvivla på dess påstådda värde. Antar att den här produkten är lika värdelös som Game Boat till Kinect. Dynga, med andra ord.


"I ranked last in every game but the day I got the Avenger I won my first battle!"




Alltså.. vad är det här för monster?

Utvecklaren har även en video, som jag bara tittat på i ett par sekunder:

 

Mer information hittar ni på www.avengercontroller.com, som inte får någon ren inlänk från den här bloggen. Att det är populärt att blåsa folk vet vi ju redan, men det här (tillsammans med Game Boat) tar priset. Minst sagt. Bluff, bluff, bluff. "Ser det bara high-tech ut så kommer folk att köpa det!" kan jag föreställa mig att någon har tänkt. Usch.

/Joakim

 

Via: Kotaku


Kommentarer
Postat av: Terror

Ser helt jävla missbildad ut. :S

2010-11-12 @ 14:56:49
Postat av: sebbe

wow... äntligen en kontroll för oss som redan inte känns oss lata nog i soffan. nu behöver vi knappt ens röra fingrarna. finns de nån som köpt de här på allvar?

2010-12-17 @ 02:33:30
URL: http://perlnerd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails