Tystnaden är talande!

Jahoja...

Webhallens kundtjänst ignorerar mig. Koden skiter jag fullständigt i. Men, jag vägrar ringa och gnälla trots att jag är medveten om att jag säkerligen utlovas kompensation på momangen. Jag vill inte ödsla den energin på röstvibrationer. Den energin vill jag lägga ner på att göda lite HAT mot reptilmänniskorna, men mest för att det är kul att försvara principer. Vem ska underhålla mig om inte jag själv? :)

Skitsamma. Enmansdemonstrationer utlovas i allafall framöver.

Emil har varit på besök. Även resten av familjen. Asgrymt. Jag och Emil hade planer på att spela in en del saker, och överlag börja föra bloggen framåt. Planer och ambitioner. Resultatet? Det uteblev. Vi spelade tv-spel i stället. Broder kom med den goda gåvan av 8 stycken spel till utlåning. Fysisk fildelning. Enmansbibliotek. Awsm.

/Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails