SM-kval i Super Street Fighter IV i Malmö. Om 23 timmar.

Så är det! Kval till Svenska Mästerskapen i Super Street Fighter IV i Malmö, i morgon. Konserthuset, 18:00. Själv nåddes jag av ovanstående information igår. Kul. Roligt. Bra koll man har. Här sitter jag: rutten, rostig och allmänt retarderad med en sönderspelad originalhandkontroll och känner mig allmänt opepp. Fan vad combos jag kommer att få svälja. Fan vad combos jag kommer att whiffa. Var det någon som pratade om blodsdoping i form av öl innan kvalet? Yes sir...

/Joakim

Kommentarer
Postat av: mr_carl

Du har ju fortfarande tid att träna, sista kvalet är ju på dreamhack summer där även finalen är.

2010-05-21 @ 01:11:55
URL: http://kwit.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails