Stängd StarCraft II-beta den här månaden!!!

Are you truly so blinded by your vaunted religion, that you can't see the fall ahead of you? - Zeratul

Äntligen är det dags! Snart är spelet en verklighet i varje realtidsstrateginörds händer. StarCraft II utannonserades 18:e maj 2007 på Blizzard Worldwide Invitational i Seuol, Sydkorea. Den stängda SC2-betan kommer den här månaden, vilket betyder att ett officiellt släpp börjar närma sig. Blizzard är ökända för att ta god tid på sig i utvecklingsstadiet och deras företagsmotto är att aldrig släppa ett dåligt spel, verkar det som. Jag älskar Blizzard, då Diablo 1 och StarCraft är något av det bästa som har hänt mig i spelväg.

StarCraft 2

If it weren't for these damned neural implants you'd be a smoking crater by now! - Marine

Jag vaknade för ungefär en kvart sedan och det första jag noterade var ett meddelande på MSN från Emil om att Blizzard gått ut med ovanstående information och det var som att molnen utanför fönstret splittrades upp och solens strålar i all dess jubelglans omfamnade min fysiska lekamen. Leendet vill inte lägga sig! Emil och jag är skilsmässobarn och splittrades när jag var ungefär sju år gammal. Sedan dess har vi inte bott tillsammans, men har i regel under årens lopp haft mycket nära kontakt med varandra: StarCraft är en av anledningarna, ett spel vi båda två blev förälskade i när det begav sig, och efter ett tags nötande var vi ett fruktat och hänsynlöst Terran/Toss 2v2-team med militant strategisk precision på banorna vi spelade.

starcraft 2

Doom to all who threaten the homeworld - Zealot

På den här tiden surfade man modem och minutavgift. Jag skulle kunna berätta om mardrömstelefonräkningar på 7000:-, men jag avstår och väljer att bara blicka framåt, för snart är det dags igen. Det enda, och jag menar verkligen det enda, spel som kan slita mig från Street Fighter IV under en oöverskådlig framtid är StarCraft II. Jag är glad, jag är lycklig, det är vackert att leva. GO GO GO!

Via: Kotaku

/Joakim



Kommentarer
Postat av: Slaymon

Gogogogogo! :)

2010-02-21 @ 20:56:14
Postat av: Joakim

GO GO GO!!!!

2010-02-22 @ 20:25:54
URL: http://spelbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails