Vecka 4

Ännu en vecka har gått. Fy fan snart är redan januari till sitt slut. Ända lyckan är ju att man fått lön och ännu mer pengar att spendera på spel och alkohol. Där ju därför man jobbar...för att få lön. Annars är man ju en slav och sånt vill man ju inte vara. Nog med det. Achievements denna vecka gick rätt hyffsat bra iaf. Tyckte jag gjorde rätt bra ifrån mig. Fick en liten ångest bara vilket spel jag skulle spela. Så det blev en del indiespel vilket inte syns på poängen. Undra varför dom inte har en liten poäng system för indiespelen. Det kommer komma som botaniseringar så där har ni någonting att se fram emot. Om ni gillar det så klart.
 
Spel som spelades denna vecka:
 
Wanted: Weapons of fate
Forza Motorsport 4
Dead Island
 
Jag spelade klart Wanted: Weapons of fate. 1000 av 1000. På trueachievements.com var jag 4860 person att göra det. Dom mäter ju bara på dom som är reggade där. Det är hyffsat lätt. Finns en glitch som man kan använda som gjorde det simpelt men går att klara av legit fast det tar lite längre tid då.
 
Startade och testade Forza Motorsport 4. Synd bara att dessa bilspel tar en sådan tid att lira ihop achievements på. Jag får ta spelet i omgångar och växla med något annat för att det ska kunna gå runt med planen. Tog in 6 achievements i det spelet.
 
Dead Island har jag haft ett bra tag nu. Bara inte tagit tag i det och spelat det. Det kommer på tok för många bra spel som man bara måste spela. Min backlog är ju ganska stor. Det blir ju inte mindr enu när februari har en drös av topp spel man vill lira. Fixade 2 achievements i spelet. Hade lirat lite tidigare så de ttog ett tag innan jag fick några nya.
 
 
Just nu så har jag 86733 poäng, en ökning med 960 poäng på en vecka. Det är jag mycket nöjd med. Just nu så är det bara 39.4 poäng för att nå 100k innan året är slut. Har kommit 12.6% på vägen redan. Jag tappade en plats på sverigelistan. Trots en bra vecka var det något as som gick om mig. Jaja det var ju bara en plats, gick ifrån 112 till 113 nu.
 
/E aka Smutsen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails