Vecka 3

Vecka 3 avklarad. Rutiner börjar sitta på det nya året. Arbetet rullar på och jag känner mig mer motiverad än på länge att jaga achievements, spela många olika spel och fixa nya botaniseringar och recensioner. Indie spel på xboxen har inga achievements. Vilket är lite konstigt för det hade räckt med typ 40 som max poäng och dom hade sålt bra mycket mer spel under den kategorin. Dom kanska gör om det där till deras kommande maskin. Vem vet.
 
Jag har hållit mig till tre spel denna vecka. Främst för det är för att jag ville klara av Eternal Sonata och 100% det spelet, vilket jag även gjorde. Det krävdes nästan 2 hela varv innan det var klart. Efter en hel del grindande och slit för att hitta allt som behövdes så belönades man med en achievement som jag mig 321 poäng. Nice. Plockade dom sista 5 achievements under denna vecka.
 
Startade Le tour de france 2011. Kan väl säga att det var ett simplifierat spel som verkade svårt. Den simulerar vissa delar av banan och när du är i kontroll så det enda du gör är att hålla kolla på pulsen....typ. Fick 2 achievements i detta spel under den korta stund jag spelade det.
 
Började att spela Wanted: Weapons of fate har inte kommit så långt ännu så det är svårt att säga hur hela spelet är men det känns som ett klassiskt filmlicense-spel. I vilket fall som helst så han jag ta 15 achievements i spelet.
 
Dom här spelen spelade jag under veckan:
 
Eternal Sonata
Le tour de france 2011
Wanted: Weapons of fate
 
Just nu har jag 85773 poäng, en ökning med 830 poäng på en vecka. Det kan man vara nöjd med. Behöver 41,5 poäng om dagen för att nu 100k innan året är slut. Kommer bli lätt. Ligger på 112 plats i sverige enligt dom som är reggade på Trueachievements.com.
 
Nådde en liten milstolpe denna vecka som var. Kom upp till 250 spel spelade till Xboxen.
 
/E aka Smutsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg Topplista Blogg listad på Bloggtoppen.se Datorer BlogRankers.com Related Posts with Thumbnails